מהו כרטיס סים חול ומדוע אנו צריכים אותו?

אחד האספקטים המשמעותיים ביותר בתכנון טיול מחוץ לארץ הוא גם אחד הטריוויאליים ביותר – רכישת ככרטיס סים חול. בין אם מדובר בהתמצאות, מציאת מסעדה או בית קפה טובים, וכמובן תקשורת עם אהובים בארץ, נרצה לדעת שנוכל לסמוך על חיבור אינטרנט אמין ורציף.

ישנם מספר פתרונות שיסייעו לנו לדאוג לחיבור תקשורת מתמיד גם בחו"ל. בבואנו לבחור מה הפתרון המתאים ביותר לנו, יש לבחון מספר קריטריונים כמו נוחות ההתקנה, השימוש והרכישה של כרטיס הסים וכמובן העלות.

אז אילו אפשרויות שונות של קניית כרטיס סים חול עומדות בפנינו?

כרטיס סים מקומי

ניתן להגיע ליעד הסופי, ושם לחפש לרכוש כרטיס סים מקומי. לעיתים פתרון זה יהיה הזול ביותר, אולם, מדובר באפשרות מסורבלת ומאתגרת יותר מבחינה לוגיסטית. הסים קארד יעבוד רק במדינה בה נרכש (ולכן לא יהיה רלוונטי בטיולים בהם עוברים בין מדינות). בנוסף, לא תמיד ניתן יהיה למצוא בקלות חנות ייעודית וגם שם ייתכנו קשיים הנוגעים למחסום השפה.

חבילת גלישה מחברת הסלולר בארץ

מדובר בפתרון קל ופשוט, שכן רוכשים את החבילה ישירות מספק הסלולר הקבוע שלנו, לא צריך להתעסק עם התקנת כרטיס סים חול במכשיר וניתן לשמור את מספר הטלפון. עם זאת, מדובר בפתרון שנחשב יקר באופן יחסי.

כרטיס סים בינלאומי

הכרטיסים עובדים במספר רב של מדינות וניתן לרכוש אותם עוד לפני היציאה מן הארץ. ניתן להטעין אותם בכסף נוסף ולעשות בהם שימוש לאורך תקופה ארוכה. מנגד, עדיין מדובר בפתרון מעט מסובך לוגיסטית, שכן את כרטיס הסים צריך לאסוף פיזית מחנות (או לשלם דמי משלוח), וצריך להתעסק עם הליך ההחלפה של הסים במכשיר.

כרטיס סים דיגיטלי

סים דיגיטלי ESIM הוא פתרון טכנולוגי חדיש, מעין רכיב אלקטרוני המוטמע כבר בתוך חומרת המכשיר, ומאפשר להחליף בין חברות סלולר שונות בעולם ובארץ ללא צורך בהתעסקות עם סים קארד פיזי.

פתרון זה מכיל בעצם את כל היתרונות שפורטו מעלה של סים קארד בינלאומי, ללא החסרונות הפיזיים. ניתן לעשות שימוש בשירות בכל מכשיר אלקטרוני תומך, כמו למשל טאבלטים ושעוני יד חכמים.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!