טסים לחו"ל? כמה עולה חבילת גלישה בחו"ל

טסים לחו"ל? הזמנתם כרטיס, ארזתם הכל ונשאר לכם רק לסגור את חבילת הגלישה המתאימה? לפני שאתם מתקשרים לחברת הסלולר, הכירו את הסים הווירטואלי, eSIM. זהו כרטיס סים אלקטרוני אוניברסלי המובנה בסמארטפונים החדשים לצד הסים הרגיל. למי שיש מכשיר תומך eSIM יכול לרכוש חבילת גלישה לחו"ל ולהשתמש בה בקלות רבה ובכל מקום בעולם. כמה עולה חבילת גלישה בחו"ל? אתם מוזמנים לקרוא את המאמר שלפניכם.

חבילות גלישה לחו"ל

מחירי החבילות הנפוצות לחו"ל של חברות הסלולר התנפחו מאוד בשנים האחרונות וכדאי לחפש פתרונות זולים יותר. בעבר היה זה הסים המקומי וכעת זהו ה- eSIM אותו ניתן לסרוק למכשיר הסמארטפון באמצעות בר-קוד QR, מבלי להחליף את כרטיס הסים הפיזי הנמצא במכשיר.

כמה עולה חבילת גלישה בחו"ל? כאמור, חבילות המבוססות על טכנולוגיית eSIM הן המשתלמת והזולות ביותר. משלמים, סורקים QR קוד ויש eSIM פעיל בטלפון מבלי להחליף את כרטיס הסים הקיים בו. חבילת הגלישה נרכשת ישירות מחברת סלולר מקומית ובהרבה מקרים היא זולה בהרבה מהחלופה הישראלית ומאפשרת כיסוי איכותי.
חבילות אלו כוללות בדרך כלל רק גלישה, ללא אפשרות לשיחות ושליחת אסמאסים,

אולם ב Multi-Travel פיתחו חייגן ייעודי המאפשר לקבל שיחות נכנסות ללא הגבלה בחינם וכן לבצע שיחות ולשלוח הודעות בהתאם לחבילה.
המגבלה היחידה בחבילה זו היא שרק מי שיש לו דגם תומך של סמאטרפון יכול להשתמש בה.

עד כמה מחירי חבילות ה- eSIMאכן זולים?

כמה עולה חבילת גלישה לחו"ל? נשווה עם איטליה. ניתן לקנות בה חבילת גלישה 3 ג'יגה בכ-39 ₪, לעומת 200 ₪ בחברות הסלולר הישראליות.
כמה עולה חבילת גלישה לחו"ל? החיסכון יכול להגיע לכ-85% לעומת חבילה רגילה. והחבילה לא רק משתלמת כלכלית. היא מספקת תמיכה 24/7, שיחות נכנסות ללא הגבלה (בכפוף לשימוש בחייגן ייעודי), חבילות ל-200 מדינות וקליטה איכותית.

לרכישת חבילת גלישה משתלמת המתאימה במדויק ללקוח, צרו קשר עם חברת Multi-Travel. בדקו שהטלפון שלכם תומך טכנולוגיית eSIM ונציע לכם את החבילה המתאימה בדיוק לצרכים שלכם.

חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!