טיול? טלפון? חבילות שיחות וגלישה בחו"ל!

חבילות שיחות וגלישה בחו"ל – בכל יעד

כשטסים לחו"ל, הדבר החשוב ביותר מלבד הדרכון הוא הטלפון. הוא מאפשר לכם לתעד רגעים משמעותיים בטיול, לנווט, להזמין מקום במסעדה לארוחה הבאה שלכם, וכמובן לשמור על קשר עם משפחה וחברים.
בדיוק לשם כך אנחנו ב Multi-Travel מציעים חבילה אטרקטיבית ונוחה במיוחד- מספר קבוע אשר ילווה אתכם כמעט בכל יעד שאליו תבחרו להגיע, ללא צורך בשימוש בסים נוסף, יחד עם אפשרות לזיהוי מדינה בשיחות יוצאות וכמובן שיחות נכנסות.

איך מצטרפים?

תהליך ההצטרפות לקבלת חבילת שיחות וגלישה בחו"ל פשוט במיוחד. כל שעליכם לעשות הוא לוודא באתר שמכשירכם תומך בטכנולוגיית E-SIM סים וירטואלי, ולאחר מכן לבחור את החבילה שתתאים לכם בדיוק. החבילות מסווגות לפי ארצות, בדגש על ארצות מתוירות במיוחד כגון איטליה, צרפת, ספרד ביוון. אם אתם מחפשים דווקא טיול ייחודי תמצאו חבילות גם ליעדים כמו סין, אלג'יריה והולנד. בנוסף תמצאו פירוט של מחיר החבילה, משך זמן השירות, כמות הנתונים המסופקים ואת המלצות הלקוחות שכבר התנסו בשימוש בחבילות השונות במהלך טיול בחו"ל.
כמו כן, בכדי להקל עליכם צירפנו שאלות הנפוצות בקרב לקוחותינו. יתכן כי תמצאו בהם מענה לתהיותיכם, כגון מקצועיותם של אנשי הצוות המספקים את השירות (הגבוהה ביותר בשוק), מה קורה אם נגמרת לכם חבילת הגלישה (נשלח לכם התראה לפני שזה קורה, אל דאגה), והאם תוכלו להמשיך להשתמש באותה חבילת גלישה בפעם הבאה שתטוסו לאותה מדינה (כן!).
זהו, עכשיו אתם מוכנים לצאת לדרך. כל מה שנשאר לכם זה לסרוק את הברקוד שנשלח לכם במייל, ואנחנו נדאג ללוות אתכם מרגע הנחיתה בארץ היעד.

ומה לגבי ארצות אחרות?

נפתח לכם התיאבון? רוצים להמשיך לטייל בארצות אקזוטיות יותר?
אין בעיה!
במגזינים באתר שלנו מחכים לכם מגוון יעדים שאפילו לא חלמתם עליהם, החל באפגניסטן ואלבניה, דרך סמואה האמריקנית, וכלה באנטיגואה וברבודה. כל אותן ארצות שרק מחכות לכם שתבואו ותגלו אותן, אז למה אתם מחכים? תוציאו את הדרכון מהמגירה, סרקו את הברקוד לקבלת חבילת שיחות וגלישה בחו"ל מתאימה, וקדימה להרפתקה הבאה. מחכים לכם.

חבילת שיחות וגלישה בחו"ל
חבילות תקשורת אזוריות

שימוש ב-eSIM אחד למגוון יעדים

מבצעים שלא מפספסים

מגוון חבילות תקשורת בהנחות לזמן מוגבל!