הפלאפון הסלולארי הולך ותופס מקום מרכזי בחיי כל אחד ואחת מאיתנו, וגם בעת הטיול או החופשה כולנו רוצים להישאר מחוברים וזמינים. האפשרויות השונות לקבלת חבילות אינטרנט בחו"ל עשויות לבלבל אתכם, ואנחנו כאן כדי לעשות קצת סדר בנושא זה.

אילו חבילות גלישה בחו"ל אפשר לקבל

אפשרויות האינטרנט בחו"ל מחולקות לשני סוגי מכשירים סלולריים מרכזיים: מכשירים תומכי e-sim ומכשירים שאינם תומכים ברכיב זה. את רשימת המכשירים תומכי ה-e-sim ניתן למצוא כאן. במידה והטלפון שלכם תומך בטכנולוגיה זו, הרחבת החבילה היא פשוטה ומהירה, מכיוון שרכיב ה-sim הוא דיגיטלי. במידה והמכשיר שלכם אינו תומך בטכנולוגיה זו, ניתן להרחיב את חבילת הגלישה והסלולר בכרטיס ה-sim שלכם, ולקבל שירותי סלולר גם בחו"ל.

כמה עולות חבילות אינטרנט בחו"ל

עלות חבילת הגלישה משתנה בהתאם למשתנים השונים. בין הגורמים ניתן למנות למשל:

כמובן שישנם עוד גורמים נוספים, אולם חמשת הגורמים הללו משפיעים על המחיר בצורה המשמעותית ביותר.

איפה כדאי לקנות חבילת אינטרנט לחו"ל

חברת מולטי טרוול מציעה מגוון רחב של חבילות גלישה בחו"ל ליעדים שונים ומגוונים. החבילות השונות נועדו להתאים בצורה מושלמת לצרכים שלכם, על מנת להבטיח שלא תבזבזו כסף לשווא. הבחירה בחברת Multi Travel מאפשרת לכם לשמור על מספר הטלפון הישראלי, כך שגם במהלך הטיול אתם תהיו זמינים לקבלת שיחות. החברה מעמידה שירות לקוחות בעברית אשר זמין בכל שעות היממה ובכל ימות השבוע. בעת השימוש בחבילות הגלישה של מולטי טרוול תוכלו לראות בקלות את מצב החבילה שלכם, וכך תוכלו להיערך בהתאם.